Charakteristika |
Typ motoru |
||
600 |
650 |
650 E |
|
1. Rozměry vozidla |
|||
Délka |
3054 mm |
3129 mm |
|
Šířka |
1377 mm |
1382 mm |
|
Výška |
1335 mm |
||
Rozvor náprav |
1840 mm |
||
Rozchod kol předních / zadních |
1142 / 1203 mm |
||
Převis přední / zadní |
529 / 685 mm |
570 / 719 mm |
|
Vnější obrysový průměr zatáčení |
4,3 mm |
||
2. Hmotnosti |
|||
Vlastní (s palivem, nářadím a výbavou) |
580 kg |
600 kg |
|
Užitečná nosnost |
320 kg (4 osoby + 40 kg nákladu) |
||
Celková hmotnost |
900 kg |
920 kg |
|
Zatížení před. nápravy vl./celk. |
230 / 360 kg |
||
Zatížení zad. nápravy vl./celk. |
350 / 540 kg |
||
Maximální hmotnost přívěsu: |
|||
- nebržděný |
290 kg |
300 kg |
|
- bržděný |
300 kg |
400 kg |
|
3. Rychlosti |
|||
Při I. rychlostním stupni |
30 km/h |
||
Při II. rychlostním stupni |
50 km/h |
||
Při III. rychlostním stupni |
80 km/h |
||
Při IV. rychlostním stupni |
nad 105 km/h |
||
Při zpětném stupni |
25 km/h |
||
4. Stoupavost (s plným zatížením) |
|||
Při I. rychlostním stupni |
24 % |
25 % |
|
Při II. rychlostním stupni |
14 % |
15 % |
|
Při III. rychlostním stupni |
8 % |
8,5 % |
|
Při IV. rychlostním stupni |
4 % |
4,5 % |
|
Při zpětném stupni |
30 % |
||
Uspořádání |
v montážním celku s převodovkou, rozvodovkou a pohonem hnacích kol |
||
5. Motor |
|||
Typ |
126 A.000 |
126 A1.076/8 |
|
Druh |
čtyřdobý, OHV, řadový, dvouválcový, vzduchem chlazený, zážehový, s karburátorem |
||
Zrychlení (2 os.): |
|||
- na rychlost 40 km/h |
5,6 s |
||
- na rychlost 60 km/h |
11,5 s |
||
- na rychlost 80 km/h |
21,9 s |
||
- z rychlosti 40 km/h na 60 km/h |
13,8 s |
||
- 1 km s pevným startem |
48,6 s |
||
Umístění |
za nápravou zadních kol, válce stojaté, v podélné řadě |
||
Vrtání |
73,5 mm |
||
Zdvih |
70 mm |
||
Zdvihový objem |
594 cm3 |
652 cm3 |
|
Stupeń stlačení |
7,5 |
8,0 |
|
Max. výkon (DIN) při 4800 min-1 |
16,9 kW (23 KM) |
17,6 kW (24 KM) |
|
Max. točitý moment při 3400 min-1 |
40 Nm |
42,5 Nm |
|
Vůle ventilů (u studeného motoru): |
|||
- sací |
0,15 mm |
||
- výfukové |
0,20 mm |
||
Časování ventilů: |
|||
- SO |
26° před HÚ |
18° 30' před HÚ |
|
- SZ |
57° za DÚ |
53° 30' za DÚ |
|
- VO |
66° před DÚ |
72° před DÚ |
|
- VZ |
17° za HÚ |
24° za HÚ |
|
Otáčky běhu naprázdno |
850 ± 50 min-1 |
||
Mazání |
tlakové, oběžné se zubovým čerpadlem, tlak oleje 0,25 ÷ 0,30 MPa |
||
Čistič oleje |
jeden, plnoprůtokový, odstředivý |
||
Chlazení |
vzduchem, s odstředivým ventilátorem, s rozváděcími kryty, s termostatickou regulací množství odcházejícího vzduchu |
||
Začátek / konec otevírání klapky chlazení |
při 68° ÷ 73°C / 87° ÷ 93°C |
||
Karburátor |
Weber 25 IMB, spádový |
28 IMB 10/250 |
|
Čistič nasávaného vzduchu |
vyměnitelný, s mikrofiltrační papírovou vložkou v tlumiči sání |
||
Čerpadlo paliva |
mechanické, membránové |
||
6. Převodná ústrojí |
|||
Spojka |
suchá, jednolamelová kotoučová, s talířovou pružinou, ovládaná mechanicky |
||
Volný chod pedálu spojky |
25 ÷ 28 mm |
||
Průměr spojkového kotouče |
155 mm |
||
Převodovka |
čtyřstupňová, dlouhřídelová, synchronizace druhého až čtvrtého stupně, zpětný chod |
||
Převodové poměry |
I - 3,250; II - 2,067; III - 1,300; IV - 0,872; Z - 4,024 |
||
Stálý převod hancí nápravy |
4,87 (39 : 8 zubům) |
||
Celkový převod |
I - 15,83; II - 10,03; III - 6,33; IV - 4,23; Z - 3,50 |
||
Pohon zadních kol |
hnacími hřídeli v tuhé nápravě |
||
7. Podvozek |
|||
Druh podvozku |
bezrámový, podvozkové skupiny uchyceny na podlahové části karosérie |
||
Přední náprava |
nepoháněná; zavěšení kol nezávislé; pérování příčným pětilistovým plochým pérem se samostabilizací, koncové pryžové dorazníky; tlumiče kapalinové, teleskopické, dvojčinné |
||
Zadní náprava |
hnací, zavěšení kol na trojúhelníkových ramenech se šikmou osou kývání; pérování vinutými pružinami, tlumiče kapalinové, teleskopické, dvojčinné |
||
Řízení |
převodka s dvouchodým šnekem a šnekovým segmentem, převod řízení 2 : 26 zubům, počet otáček volantu 2,9 nebo hřebenové 38 mm / obr |
||
8. Brzdová soustava |
|||
Druh |
provozní kapalinová dvouokruhová, parkovací mechanická |
||
Počet okruhů |
dva, vzájemně nezávislé |
||
Brzdy v kolech |
bubnové vpředu i vzadu |
||
Průměr brzdových bubnů |
170 mm |
||
Plocha čelistí vpředu / vzadu |
216 / 216 cm2 |
||
Parkovací brzda |
působí na čelisti zadních brzd |
||
9. Kola, pneumatiky a geometrie kol |
|||
Kola |
disková, ocelová, lisovaná |
||
Ráfky |
4,00 - 12" |
||
Pneumatiky |
135 SP - 12", radiální |
||
Tlak v pneumat. - vpředu / vzadu |
1,4 / 2,0 |
||
Sbíhavost přední |
-1 ÷ 3 mm |
||
Sbíhavost zadní |
5 ÷ 9 mm (oficiálně), +1 mm (doporučeno) - |
||
Odklon kol přední / zadní |
0° 30' ÷ 1° 30' / 0° 22' ÷ 1° 22' |
||
Příklon předních čepů |
6° |
||
Záklon předních čepů |
8 ÷ 10° |
||
Sbíhavost kol předních / zadních |
-1 až +3 mm / +5 až +9 mm |
||
10. Elektrická soustava |
|||
Nominální napětí |
12 V, minus uzemněn |
||
Zdroje |
akumulátor 34 Ah, dynamo 230 W nebo alternátor 500 W |
||
Zapalovací soustava |
s rozdělovačem S 152 A |
bez rozdělovače |
|
Základní předstih zážehu |
10° před HÚ |
||
Automatická regulace odstředivá |
18° |
21° |
|
Vzdálenost elektrod svíček |
0,6 ÷ 0,7 mm |
||
Vzdálenost dotyků přerušovače |
0,47 ÷ 0,53 mm |
||
Úhly otevření / zavření kontaktů |
101° ÷ 103° / 75° ÷ 81° |
||
Spouštěč |
o výkonu 0,5 kW, mechanický |
elektromagnetický |
|
Stěrače |
elektrické, 50 ÷ 70 cyklů / min |
||
Přerušovač ukazatelů směru |
elektrický, 60 ÷ 120 cyklů / min |
||
Zapalovací svíčky |
se závitem M14 × 1,25 Iskra F95P; Magneti-Marelli CW7NP; Champion L82Y, L81Y; PAL N9Y |
||
Žárovky |
45/40 W; 4 W; 3 W; 1,2 W |
||
11. Náplně (v litrech) |
|||
Objem nádrže paliva |
21 (5 rezerva) - olovnatý LO94, bezolovnatý LO95 (od r. 1992) |
||
Náplň oleje (celoročně) |
(typ oleje je určen výrobcem vozu, je ho možné zaměnit vhodným substitutem od všech světových výrobců olejů) |
||
- v motoru (včetně čističe) |
2,5 - OLIOFIAT 15W/40 (all season) |
||
- v převodovce a rozvodovce |
1,1 - OLIOFIAT ZC 90 |
||
- v převodovce řízení |
0,12 - OLIOFIAT W90/M |
||
Náplň brzdové kapaliny |
0,35 - FIAT (blue) |
||
Náplň nádržky omývače okna |
2 - FIAT DP-1 |
||
Přední tlumiče |
0,13 - OLIOFIAT |
||
Zadní tlumiče |
0,11 - OLIOFIAT |
||
12. Spotřeba |
|||
Spotřeba paliva l / 100 km |
|||
- město |
5,3 ÷ 6,3 |
5,5 ÷ 6,5 |
6,1 ÷ 6,4 |
- při rychlosti 70 km/h |
4,5 ÷ 4,9 |
||
- při rychlosti 90 km/h |
5,3 ÷ 5,7 |
—————